TV thread

User avatar
Banedon
Curse You!
Posts: 69864
Joined: Wed Jun 18, 2003 9:36 pm
Location: Kidding Myself
x 8459
x 8226

Re: TV thread

Postby Banedon » Fri Aug 05, 2022 2:26 pm

CubinNY wrote:They’re gonna make me get a subscription



Oh hell yes
2 x

User avatar
Tim
Hall of Fame
Posts: 47373
Joined: Fri Feb 28, 2003 5:02 pm
Location: Naperville, IL
x 174
x 3495
Contact:

Re: TV thread

Postby Tim » Fri Aug 05, 2022 2:29 pm

It should be noted that he plays Burnham here, not the serial killer.

still awesome
0 x
Spoiler: show

Image

User avatar
Banedon
Curse You!
Posts: 69864
Joined: Wed Jun 18, 2003 9:36 pm
Location: Kidding Myself
x 8459
x 8226

Re: TV thread

Postby Banedon » Fri Aug 05, 2022 2:31 pm

Tim wrote:It should be noted that he plays Burnham here, not the serial killer.

still awesome


Glad you pointed that out. I'd love him to play Holmes, but I still love it.
0 x

User avatar
Sammy Sofa
Licks Butts
Posts: 88886
Joined: Sat Oct 22, 2005 3:45 am
Location: Washington DC
x 20528
x 21835

Re: TV thread

Postby Sammy Sofa » Fri Aug 05, 2022 3:52 pm

horsefeathers yes:

0 x

User avatar
Ding Dong Johnson
Crap Bag
Posts: 36919
Joined: Fri Jul 01, 2005 3:42 am
Location: Durnsville
x 1232
x 9119

Re: TV thread

Postby Ding Dong Johnson » Fri Aug 05, 2022 8:35 pm

2 x
Image

big ball chunky time
Formerly imb!
Posts: 34366
Joined: Wed Jun 18, 2003 7:57 am
x 4367
x 9348
Contact:

Re: TV thread

Postby big ball chunky time » Fri Aug 05, 2022 10:49 pm

Ding Dong Johnson wrote:


oh my god yes
0 x
Duke Silver wrote:You've never been right about anything. You bitch and moan at the slightest hint of things not going right ... Suck my ass, you whiny little bitch.

User avatar
Sammy Sofa
Licks Butts
Posts: 88886
Joined: Sat Oct 22, 2005 3:45 am
Location: Washington DC
x 20528
x 21835

Re: TV thread

Postby Sammy Sofa » Fri Aug 05, 2022 11:51 pm

Banedon wrote:HBO is for boys and Discovery+ is for girls. It's 20 horsefeathering 22....

Image


Image
6 x

User avatar
cl smooth
All-Star
Posts: 3500
Joined: Thu May 12, 2005 3:59 pm
Location: brooklynnnnnnnnnn
x 6103
x 1923

Re: TV thread

Postby cl smooth » Sun Aug 07, 2022 2:18 pm

Episode 4 of The Rehearsal was killing me. Might be my favorite since episode 1.
1 x

User avatar
Ding Dong Johnson
Crap Bag
Posts: 36919
Joined: Fri Jul 01, 2005 3:42 am
Location: Durnsville
x 1232
x 9119

Re: TV thread

Postby Ding Dong Johnson » Sun Aug 07, 2022 8:14 pm

cl smooth wrote:Episode 4 of The Rehearsal was killing me. Might be my favorite since episode 1.

I have no idea where the horsefeathers this is going, and I like that.
2 x
Image

UK
Hall of Fame
Posts: 21693
Joined: Thu May 15, 2003 2:38 pm
x 258
x 873

Re: TV thread

Postby UK » Mon Aug 08, 2022 3:13 am

cl smooth wrote:Episode 4 of The Rehearsal was killing me. Might be my favorite since episode 1.


I finally got around to the 1st episode, damn that was amazing.
0 x
"It was kind of weird to look in the mirror the first time I tried my hat on." - Mark Bellhorn

User avatar
Ding Dong Johnson
Crap Bag
Posts: 36919
Joined: Fri Jul 01, 2005 3:42 am
Location: Durnsville
x 1232
x 9119

Re: TV thread

Postby Ding Dong Johnson » Mon Aug 08, 2022 2:46 pm

UK wrote:
cl smooth wrote:Episode 4 of The Rehearsal was killing me. Might be my favorite since episode 1.


I finally got around to the 1st episode, damn that was amazing.

Well buckle the horsefeathers up before you watch more.
1 x
Image

User avatar
Derwood
Stall Monitor
Posts: 76979
Joined: Thu Jul 10, 2003 4:44 pm
Location: 375 Miles East of Wrigley
x 1863
x 4492

Re: TV thread

Postby Derwood » Tue Aug 09, 2022 12:55 am

UK wrote:
cl smooth wrote:Episode 4 of The Rehearsal was killing me. Might be my favorite since episode 1.


I finally got around to the 1st episode, damn that was amazing.


I just watched it. I have so many questions.

Side note: Nathan Fielder looks/sounds just like my kids’ old pediatrician, and it weirds me out.

Image
1 x

User avatar
Sammy Sofa
Licks Butts
Posts: 88886
Joined: Sat Oct 22, 2005 3:45 am
Location: Washington DC
x 20528
x 21835

Re: TV thread

Postby Sammy Sofa » Tue Aug 09, 2022 1:42 am

1 x

User avatar
Ding Dong Johnson
Crap Bag
Posts: 36919
Joined: Fri Jul 01, 2005 3:42 am
Location: Durnsville
x 1232
x 9119

Re: TV thread

Postby Ding Dong Johnson » Tue Aug 09, 2022 3:36 am

I especially enjoyed the one with Pacino and DeNiro from the diner in Heat.
1 x
Image

User avatar
Derwood
Stall Monitor
Posts: 76979
Joined: Thu Jul 10, 2003 4:44 pm
Location: 375 Miles East of Wrigley
x 1863
x 4492

Re: TV thread

Postby Derwood » Tue Aug 09, 2022 4:48 pm

0 x

User avatar
Derwood
Stall Monitor
Posts: 76979
Joined: Thu Jul 10, 2003 4:44 pm
Location: 375 Miles East of Wrigley
x 1863
x 4492

Re: TV thread

Postby Derwood » Wed Aug 10, 2022 2:41 am

I've now watched through ep4 of The Rehearsal.

I'm questioning all of reality
1 x

User avatar
CyHawk_Cub
Superstar
Posts: 11632
Joined: Fri Jul 06, 2007 9:24 pm
x 720
x 5879

Re: TV thread

Postby CyHawk_Cub » Wed Aug 10, 2022 2:56 am

Derwood wrote:I've now watched through ep4 of The Rehearsal.

I'm questioning all of reality

That means you get it.
2 x

User avatar
Derwood
Stall Monitor
Posts: 76979
Joined: Thu Jul 10, 2003 4:44 pm
Location: 375 Miles East of Wrigley
x 1863
x 4492

Re: TV thread

Postby Derwood » Thu Aug 11, 2022 12:30 am

Episode 5 of The Rehearsal is called

Spoiler: show
Apocalypto


:lol: :shock:
0 x

User avatar
UMFan83
Inner-Circle HOF
Posts: 86194
Joined: Wed Oct 01, 2003 8:42 pm
Location: Southport Ave
x 4535
x 7341
Contact:

Re: TV thread

Postby UMFan83 » Fri Aug 12, 2022 4:43 pm

Anyone still watching For All Mankind? I thought Season 3 had its good parts but dragged a bit in the middle, only to wrap up with a bang. Not quite as strong as the Season 2 finale, but it was pretty good IMO.
0 x
Win it for Fred

User avatar
Transmogrified Tiger
Inner-Circle HOF
Posts: 58904
Joined: Tue Jun 03, 2003 4:23 pm
Location: Greater St. Louis
x 773
x 8862

Re: TV thread

Postby Transmogrified Tiger » Fri Aug 12, 2022 4:59 pm

UMFan83 wrote:Anyone still watching For All Mankind? I thought Season 3 had its good parts but dragged a bit in the middle, only to wrap up with a bang. Not quite as strong as the Season 2 finale, but it was pretty good IMO.


I just finished episode 6, with the 'first martian thanksgiving'. I was just thinking how it kinda snuck up on me that this is one of my favorite shows currently running, which I never would've guessed when I started it last winter.
0 x

User avatar
Ding Dong Johnson
Crap Bag
Posts: 36919
Joined: Fri Jul 01, 2005 3:42 am
Location: Durnsville
x 1232
x 9119

Re: TV thread

Postby Ding Dong Johnson » Fri Aug 12, 2022 5:03 pm

UMFan83 wrote:Anyone still watching For All Mankind? I thought Season 3 had its good parts but dragged a bit in the middle, only to wrap up with a bang. Not quite as strong as the Season 2 finale, but it was pretty good IMO.

Yep, finished S3 last night. I'm still enjoying it, but this was my least favorite season so far. The finale did a good job of setting up the final season.
0 x
Image

User avatar
UMFan83
Inner-Circle HOF
Posts: 86194
Joined: Wed Oct 01, 2003 8:42 pm
Location: Southport Ave
x 4535
x 7341
Contact:

Re: TV thread

Postby UMFan83 » Fri Aug 12, 2022 5:55 pm

Ding Dong Johnson wrote:
UMFan83 wrote:Anyone still watching For All Mankind? I thought Season 3 had its good parts but dragged a bit in the middle, only to wrap up with a bang. Not quite as strong as the Season 2 finale, but it was pretty good IMO.

Yep, finished S3 last night. I'm still enjoying it, but this was my least favorite season so far. The finale did a good job of setting up the final season.


Ahh I didn't realize S4 was the final season, but I guess that makes sense as they are close to bumping up with the present.
0 x
Win it for Fred

User avatar
Ding Dong Johnson
Crap Bag
Posts: 36919
Joined: Fri Jul 01, 2005 3:42 am
Location: Durnsville
x 1232
x 9119

Re: TV thread

Postby Ding Dong Johnson » Fri Aug 12, 2022 9:24 pm

UMFan83 wrote:
Ding Dong Johnson wrote:
UMFan83 wrote:Anyone still watching For All Mankind? I thought Season 3 had its good parts but dragged a bit in the middle, only to wrap up with a bang. Not quite as strong as the Season 2 finale, but it was pretty good IMO.

Yep, finished S3 last night. I'm still enjoying it, but this was my least favorite season so far. The finale did a good job of setting up the final season.


Ahh I didn't realize S4 was the final season, but I guess that makes sense as they are close to bumping up with the present.

Weird, I thought I read at one point that S4 was the final season, but now I don’t see that anywhere…
0 x
Image

User avatar
UMFan83
Inner-Circle HOF
Posts: 86194
Joined: Wed Oct 01, 2003 8:42 pm
Location: Southport Ave
x 4535
x 7341
Contact:

Re: TV thread

Postby UMFan83 » Fri Aug 12, 2022 9:40 pm

Ding Dong Johnson wrote:
UMFan83 wrote:
Ding Dong Johnson wrote:Yep, finished S3 last night. I'm still enjoying it, but this was my least favorite season so far. The finale did a good job of setting up the final season.


Ahh I didn't realize S4 was the final season, but I guess that makes sense as they are close to bumping up with the present.

Weird, I thought I read at one point that S4 was the final season, but now I don’t see that anywhere…


I read an interview with Joel Kinnaman a few minutes ago and he said they are already mapping out Season 5, so I'm guessing there will at least be 2 more seasons.
1 x
Win it for Fred

User avatar
Derwood
Stall Monitor
Posts: 76979
Joined: Thu Jul 10, 2003 4:44 pm
Location: 375 Miles East of Wrigley
x 1863
x 4492

Re: TV thread

Postby Derwood » Fri Aug 12, 2022 10:37 pm

0 x


Return to “Social”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests